fredag 26. juni 2009

Sommeren er her!


FOR noen nydelige dager det har vært denne uken! Ungene har sommerferie, og det har blitt mange turer på den flotte sandstranden på Onsakervika for å nyte sol og bad:) Vi er heldige som bor på en så fin plass, med Tyrifjorden rett i nærheten!


Forrige helg gikk vi tur med gode venner til Kongens Utsikt. Herlig vær, og nistepakke som besto av nystekte vafler, syltetøy, lefser og sjokoladekake - NAMMMMM! Utsikten fra Kongens utsikt er formidabel, derav det passende navnet;)
Ellers denne uken har jeg snudd døgnet fullstendig på hodet. Er for varmt til å male på dagen, men har så mye som må bli ferdig før ferien at jobbe MÅ jeg... dermed blir det maling til tidlig på morgenen og sene frokoster!
Jeg som var så godt igang med joggingen har nok sviktet kroppen denne uken:-/ Får passe på å gå mange og laaange turer på strendene i Brasil når jeg kommer dit;) Sukk.. jeg lengter...
Nå får jeg male mer..
God natt god natt:)


0 kommentarer: