fredag 12. juni 2009

Min aller første blogg!

Etter å ha hatt en lang malenatt, og så levert barna på skolen *tidlig* var ikke det å opprette en blogg noe jeg regnet med å gjøre akkurat i dag... men zzzove kan jeg da gjøre senere;)

Det er så mange inspirerende blogger på nettet, at jeg fikk lyst til å kanskje kunne inspirere andre tilbake også. Synes det er flott at man kan lære av hverandre og utvikle gode idèer på sin egen personlige måte.

Jeg maler, og elsker det! Etter jeg startet å prøve meg frem for halvannet år siden, vet jeg at dette er "meg" og at jeg nå gjør det jeg har lengtet etter i mange mange år.. å få være kreativ og kunne glede andre med farger og budskap. Noe de kan pynte hjemmet sitt med, og som kan være et positivt innslag i hverdagen.. slik det er for meg:)

Gleder meg til fortsettelsen hver eneste dag! Ingen vet hva morgendagen bringer... livet er nå!

Ha en strålende helg!


Elisabeth



Et av maleriene jeg har laget i år, liker å ha med tekst på de abstrakte maleriene.. men ikke alltid det passer seg sånn.

Her er teksten:

"Å leve er en kunst alle må lære
Men som ingen kan lære bort"





0 kommentarer: