Litt trøtt start på dagen etter å ha malt til langt på natt igjen, men om få uker skal jeg senke skuldrene og slappe av i huset til foreldrene mine - i Brasil! :D Fantastisk sted å være, og dette blir 3. sommerferien vi tilbringer der. Store og små stortrives, og bare tanken på milelange strender og SOL hver dag får det til å krible godt i magen! De leier forresten ut huset ellers i året, så om noen har lyst på en Brasiltur kan de ta en titt på www.bricksite.com/brasil. Vi flyr via Lisboa hvor en natt på hotell er inkludert i flyprisen, før vi reiser videre til Fortaleza på under 7 timer! Ikke ille det altså.. og 20 min. fra flyplassen er huset og stranda:)
Ble noen bilder i går, og flere i dag håper jeg... Fått ferdig et bestillingsbilde til, men mottok samtidig en ny bestilling så da er det bare å stå på;)
MÅ få litt orden på hus og hjem i dag også! Kantklipping er første på lista.. kjedelig.. men nødvendig.
Her er litt fra gårsdagens produksjon..
"Rosa engledrøm"
"Letter from Paris"


0 kommentarer:
Legg inn en kommentar