mandag 15. juni 2009

Travle tider

Jeg som trodde jeg hadde litt god tid for en gangs skyld, men dengang ei;) Har noen bestillingsbilder som jeg MÅ ha ferdig før ferien i juli, og to av de er dåpsgaver som skal gis til helgen. I går fikk jeg mail om at den ene må leveres allerede onsdag, og da fikk jeg farta på meg!

Monterer foto på lerretet, og så maler jeg rundt og føyer til
tekst etter ønske. Blir veldig personlige gaver, og nå er det
høysesong for bryllup og dåp. Morsomme bilder å lage, men
samtidig et stort ansvar å lage noe på bestilling. Jeg er alltid
litt engstelig for at oppdragsgiver ikke blir fornøyd, men så
vidt jeg vet har det gått fint hittil ihvertfall:)

Andre prosjekt denne uken er dåpsbilde med håndmalt skytsengel
som holder en liten baby i armene, og et dikt og en personlig tekst
på. MÅ bli ferdig senest i morgen..


Så er det å få ferdig flere sølvhjertebilder og nostalgiske bilder som skal leveres til HomeDesign i Hønefoss. De var veldig fornøyd med første levering, så nå bestilte de flere bilder. Veldig moro, og en ny erfaring å selge fra en interiørbutikk.




I helgen var jeg forresten i et selskap på cafèen på Lunner hvor jeg har en av salgsutstillingene mine nå - LykkeLiten Cafè. Denne er nyåpnet, og den superhyggelige og dyktige eieren (Torunn) holdt en sammenkomst for venner og kjente. Hun ville at jeg skulle fortelle litt om bildene mine, og det var en nervøs Elisabeth som tilslutt måtte reise seg opp foran mange hun ikke kjente og snakke for seg;) Kom meg da igjennom, og tror det gikk sånn nogenlunde greit. Snakke for slike forsamlinger er nok ikke det jeg er mest vant til, og egentlig ikke noe jeg håper vil skje altfor ofte heller - selv om det må ses på som markedsføring av min lille geskjeft:) Anbefaler forøvrig alle som bor i nærheten av Lunner å ta seg en tur innom denne cafèen. Nydelig mat!

(Innehaver Torunn på bildet)

I går kjøpte vi frukttrær!! Endelig!! Plomme, pære, eple og moreller.. Mmmmhhh:) OG jeg plukket en nydelig bukett liljekonvall:)

Håper du også har hatt en fin helg!

Elisabeth

2 kommentarer:

Heidi sa...

Moro med blogg da - grattis :) :) Skal følge med!! Og begrepet "god tid" gjelder vel ikke for travle småbarnsmødre... ;) :)

Elisabeth sa...

Får blogge litt du også vettu;) Vi som har "god tid" :))